TO JUŻ OSTATNIE CHWILE CZARNEGO SZALEŃSTWA DO 40%TANIEJ!!!

NIE MODELU,KOLORU LUB ROZMIARU ZADZWOŃ DO NAS TEL:608-463-410

I Wstęp

  1. Administratorem sklepu internetowego działającego pod adresem www.morriganobuwie.pl jest firma „Morrigan” z siedzibą 
    w Częstochowie, adres: ul. Mehoffera 38 m 4, 42-202 Częstochowa, posiadający 
    NIP 5732167989 i REGON  241030158.  
  2. Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym mailowo pod adresem biuro@morriganobuwie.pl lub  telefonicznie pod numerem +48 608 463 410
  3. Dostęp do regulaminu jest zawsze możliwy poprzez kliknięcie linku „Regulamin” umieszczonego na dole strony.
  4. Każdy prezentowany produkt zawiera zdjęcie konkretnego modelu ; informacje 
    o cenie, kolorze, rodzaju materiału, dostępnych rozmiarach i zasadach użytkowania.
  1. Morrigan prowadzi sprzedaż za pomocą sieci Internet, tym samym umożliwia zawieranie umów sprzedaży prezentowanych w sklepie towarów.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy korzystającym ze sklepu, zwanym klientem a Morrigan z siedzibą w Częstochowie.
  3. Warunkiem korzystania ze Sklepu Internetowego jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego Regulaminu.

III Składanie zamówień

  1.  Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.morriganobuwie.pl przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  2. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktu z oferty sklepu 
    i  wybrać opcję „kup teraz” znajdującą się obok każdego prezentowanego modelu, przez co klient zostanie przekierowany do  koszyka zakupu w celu uzupełnienia szczegółów transakcji.
  3. Po złożeniu zamówienia sprzedawca niezwłocznie poinformuje klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej, który został wpisany przez klienta podczas składania zamówienia.
  4. Do każdego zamówienia dołączany jest dowód zakupu.
  5. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc 
    z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
  6. Klient ma prawo wyboru płatności przelewem lub przy odbiorze przesyłki. Koszty wysyłki pokrywa klient.
  7. W przypadku problemów z realizacją zamówienia, prosimy o kontakt mailowo 
    lub telefonicznie w celu rozwiązania zaistniałej sytuacji.

IV Czas realizacji zamówienia i dostawa

  1.  Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.Dostawa towaru na terenie Polski jest darmowa.Opłaty celne przy odbiorze przesyłek wysyłanych poza granice Unii Europejskiej zamówienia i doliczane do jego wartości.naliczane są zgodnie z obowiązującymi przepisami kraju, do którego nadawana jest przesyłka i ich wysokość nie jest zależna od Sklepu.
  2. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub momentem  wyboru opcji „za pobraniem” w przypadku płatności przy odbiorze. Całkowity i maksymalny czas realizacji zamówienia ZAZWYCZAJ PACZKĘ WYSYŁAMY OD 1 DO 4 DNI  ROBOCZYCH.
  3. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody 
    w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. 

V Ceny i metody płatności

  1. Ceny produktów w sklepie są podawane w złotych polskich lub euro i są cenami brutto. Nie obejmują kosztów przesyłki.
  2. Cena zakupu ma charakter wiążący i jest niezmienna niezależnie od zmian cen zaistniałych po zawarciu umowy sprzedaży.
  3. Klient opłaca zamówienie zgodnie z wyborem:
  1. przelewem bankowym na numer konta bankowego.
  2. przy odbiorze osobistym

Dane do przelewu:

            Mariusz Kurowski
            Mehoffera 38 m 4, 42-200 Częstochowa
            ING BANK ŚLĄSKI
NUMER KONTA BANKOWEGO W KRAJU  PLN : 77 1050 1142 1000 0092 6561 2839

PŁATNOŚĆ POZA KRAJEM W EURO - IBAN : 77 1050 1142 1000 0092 6561 2839 

SWIFT/BIC : INGBPLPW

KOSZT WYSYŁKI ORAZ ZWROT ZA GRANICĘ POKRYWA KLIENT .POZA KRAJ NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.

KOSZT WYSYŁKI DOLICZANY DO CENY PRODUKTU TO : 

SŁOWACJA : 55 ZŁ.

SŁOWENIA : 55 ZŁ

ANGLIA : 55 ZŁ.

NIEMCY : 55 ZŁ.

AUSTRIA : 55 ZŁ.

CZECHY : 55 ZŁ

BELGIA : 55 ZŁ.

DANIA : 55 ZŁ.

FINLANDIA :55 ZŁ.

HOLANDIA : 55 ZŁ.

IRLANDIA :80 ZŁ.

LUKSEMBURG : 80 ZŁ.

PORTUGALIA : 55 ZŁ.

WŁOCHY 55 ZŁ

CZAS DOSTAWY ZA GRANICĘ ZALEŻNY JEST OD POCZTY ,OD 3 DO 5 DNI ROBOCZYCH.

  1. zapłaty kurierowi w przypadku płatności za pobraniem. Ta forma płatności możliwa jest wyłącznie w przypadku wybrania dostawy firmą kurierską oraz na terytorium Polski.
  1. W przypadku wyboru przez klienta opcji dostawy towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu, zapłata ceny towarów możliwa jest jedynie w formie płatności elektronicznej.
  2. Szczegółowy cennik dostaw można znaleźć w zakładce „płatność i wysyłka”.
  3. Firma Morrigan zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się 
    w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

VI Reklamacje i rękojmia

  1. Przedmiotem sprzedaży są produkty fabrycznie  nowe. Firma Morrigan jest zobowiązany do dostarczenia klientowi rzeczy bez wad.
  2. Firma Morrigan ponosi odpowiedzialność w przypadku powstałych wad – rękojmia.
  3.  Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów 
    i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa.
  4. Reklamację można złożyć  poprzez odesłanie produktu wraz z załączonym formularzem zwrotu  na adres : 
  5. Z PACZKOMATU DO PACZKOMATU O NUMERZE : CZEO5A UL. ORKANA 91/93 42-200 CZĘSTOCHOWA MORRIGAN  MARIUSZ KUROWSKI 
  6.  ,   LUB NA ADRES : MORRIGAN MARIUSZ KUROWSKI   ul.Sportowa 36 m 44 42-229 Częstochowa.UPRZEJMI INFORMUJEM , ŻE NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM.
  7. Klient otrzyma informację 
    o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. Jeśli informacje podane w reklamacji będą niekompletne sklep zastrzega sobie prawo do kontaktu z klientem w celu uzupełnienia danych. Termin 14 dni zostanie liczony od dnia uzupełnienia danych.
  8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany klientowi wraz 
    z informacją o niezasadności reklamacji.
  9. Podstawowe zasady czyszczenia i konserwacji obuwia:
  10. zanieczyszczone obuwie należy najpierw oczyścić przy pomocy miękkiej tkaniny lub gąbki zwilżonej w ciepłej wodzie ,dopiero tedy konserwować,
  11. przemoczone obuwie wymaga przesuszenia w temperaturze pokojowej w czasie minimum 18 godz.Zaleca się równoczesne wypchanie mokrego obuwia papierem lub włożenie prawideł.
  12. na wysuszone wierzch skór licowych oraz ekologicznych i brzegi spodów obuwia należy nanieść środek do konserwacji typu krem
  13. przed nałożenie następnej warstwy należy wypolerować lub zmyć poprzednią warstwę.-po wyschnięci [około 10 min] obuwie należy wypolerować
  14. obuwie ze skór welurowych i nubukowych nie należy pastować ,należy je czyścić specjalnie przeznaczoną do tego celu szczotką lub mocno wyciśniętą zmoczoną tkaniną
  15. obuwie należy zakładać oraz zdejmować zawsze rozsznurowane.
  16. zabrania się prania butów,pozbawia to skórę elastyczności,powodując jej pękanie oraz osłabienie spoin i ściegów szycia.
  17. Reklamacji nie podlega:
  18. naturalne zużycie obuwia,
  19. wady widoczne w momencie zakupu,
  20. uszkodzenia powstałe  w wyniku nieprawidłowego użytkowania i konserwacji oraz wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy
  21. .uszkodzenia mechaniczne[np;rozerwane suwaki,rozerwane szycia ,rozcięcia ,rozerwania materiału,urwane ozdoby,pęknięte ozdoby itp..
  22. wygoda obuwia oraz obcieranie 
  23. różnica w kolorze i strukturze skór oraz załamania
  24. odbarwienia się wnętrza obuwia ,farbowanie skóry
  25. naturalne ścieranie się materiału
  26. przemakanie obuwia nie jest wadą
  27. gwarancja nie obejmuje zniszczenia skóry po nałożeniu na nią jakichkolwiek substancji typu :impregnat,nabłyszczacz itp...
  28. Warunki reklamacji:
  29. Reklamacji podlegają wyłączne fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

VII Odstąpienie od zakupu  na odległość

  1. Klient, który zakupił towar na odległość, może od niego odstąpić w terminie 14 dni zarówno świątecznych jak i roboczych ,bez podania jakiejkolwiek przyczyny w przypadku produktu nie przecenionego.Wówczas zwrot produktu nieprzecenionego jest darmowy.
  2. Termin odstąpienia od zakupu towaru  wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik 
    i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.Ostatnim dniem zwrotnym nazywamy dzień w którym klient odsyła towar do firmy.Liczy się data stempla pocztowego.
  3. Darmowy zwrot towaru nie jest możliwy w przypadku towaru przecenionego,w tym przypadku koszt zwrotu pokrywa klient.Wyjątkiem jest wymiana rozmiaru ,wtedy koszt wymiany ponosi sklep.W tym przypadku klient odsyła produkt na swój koszt ,sklep zwraca cenę przesyłki od 10 ZŁ w zależności od rodzaju butów .Przy odesłaniu nowego rozmiaru.zwrot pieniężny za przesyłkę klienta jest przesyłany bezpośrednio na konto klienta..
  4. Zwroty kierujemy na adres :   Z PACZKOMATU DO PACZKOMATU O NUMERZE : CZEO5A UL . ORKANA 91/93  42- 200 CZĘSTOCHOWA ,MORRIGAN MARIUSZ KUROWSKI ,  LUB POD ADRES : MORRIGAN  MARIUSZ KUROWSKI  UL.SPORTOWA 36 M 44 42-229 CZĘSTOCHOWA. NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZA POBRANIEM.
  5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od zakupu towaru klient musi poinformować Firmę Morrigan, Sklep internetowy morriganobuwie.pl, Mariusz Kurowski
    ul. Sportowa 36 m 44, 42-229 Częstochowa, e-mail: biuro@morriganobuwie.pl, 
    tel.  +48 608 463 410  , o decyzji o odstąpienia od zakupu towaru w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez pismo wysłane pocztą lub e-mailem) Informacja ta nie jest ostatnim dniem zwrotu.OSTATNI DZIEŃ ZWROTU TO DZIEŃ W KTÓRYM KLIENT ODSYŁA TOWAR DO FIRMY MORRIGAN.Prosimy nie oklejać pudełek taśmą klejącą,lecz zabezpieczyć je folią i dopiero zakleić.
  6. W przypadku odstąpienia od zakupu towaru, Firma Morrigan zwróci klientowi wszystkie otrzymane od niego koszty płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy produktu nie przecenionego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Firmę  Morrigan ) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w 14 dni od dnia, w którym Firma Morrigan otrzymała towar zwrotny od  klienta.UPRZEJMIE INFORMUJEMY  , ŻE SKLEP NIE ODBIERA PACZEK ZA POBRANIEM.
  7. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba, że konsument zgodził się wyraźnie na inne rozwiązanie. W każdym przypadku konsument nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem.
  8.  W przypadku odstąpienia od zakupu towaru , klient powinien odesłać lub przekazać rzecz
    na adres sklepu internetowy Morriganobuwie.pl, Mariusz Kurowski, ul. Sportowa 44/46 m 1, 42-229 Częstochowa niezwłocznie,  nie później niż 14 dni.Termin 
    jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.Ostatni dzień zwrotny to dzień w którym klient odsyła towar do firmy Morrigan.
  9. Firma Morrigan może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub czasu dostarczenia przez klienta dowodu jej odesłania, w zależności 
    od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Bezpośrednie koszty wysyłki  zwrotu rzeczy ponosi sklep tylko towaru nie przecenionego .Koszty wysyłki ,zwrotu towaru przecenionego ponosi klient.
  11. Klient  odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania 
    z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech 
    i funkcjonowania rzeczy.

VIII Dane osobowe

  1. Składając Zamówienie w Sklepie Internetowym, klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie klientów Firmy Morrigan oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Dane podawane są dobrowolnie. Klientowi przysługuje prawo uzupełniania, uaktualniania, zmiany danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania zezwolenia na ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia.
  2. Administratorem Danych osobowych jest firma „Morrigan” Mariusz Kurowski z siedzibą w Częstochowie, adres: ul. Mehoffera 38 m 4, 42-202 Częstochowa, posiadający  NIP 5732167989 i REGON  241030158.
  3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”.

  4. W przypadku klientów, którzy korzystają z dostawy produktu przesyłką kurierską firma Morrigan przekazuje zebrane dane osobowe klientów w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy.

IX Postanowienia końcowe

  1. Brak akceptacji regulaminu uniemożliwia realizację zamówienia. Klient ma prawo wglądu do regulaminu za pomocą linku umieszczonego na stronie.
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania Sklepu.
  3. Umowa sprzedaży podlega prawu polskiemu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.